freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

«جاده رویاها» حداکثر تا دو ماه دیگر منتشر می شود

 

برنامه راه شب که هرشب ساعت 00:45 بامداد با حضور هنرمندان و با اجرای هومن حاجی عبدالهی از شبکه تهران روی آنتن می رود، دیشب میزبان سیروان خسروی، محمود معظمی (کارگردان سریال تکیه بر باد) و اشکان خطیبی (بازیگر) بود.

سیروان که نوروز امسال نخستین بار برای دقایق کوتاهی بر صفحه ی تلویزیون ظاهر شده بود، بامداد چهارشنبه برای دومین بار جلوی دوربین صدا وسیما قرار گرفت. او در خصوص فعالیتهای این روزهایش بیان کرد: «مثل همیشه مشغول آهنگسازی و تنظیم برای دوستان خواننده و همچنین درگیر کارهای پایانی آلبوم خودم هستم که حداکثر تا دو ماه دیگر منتشر می شود. کارهای آلبوم «جاده ی رویاها» تمام شده و در حال گرفتن مجوزهای نهایی هستیم. این آلبوم 11 قطعه دارد که پنج قطعه را خودم به تنهایی ساخته ام و شش قطعه ی دیگر توسط من و دوستانم ساخته شده اند. مثلاً آهنگی هست که سه نفری آن را ساخته ایم...».

سیروان در ادامه درباره ی «بلند پروازی در زندگی» - که موضوع برنامه ی راه شب بود - گفت: «من هم قطعاً زیاد بلند پروازی داشته ام. اما هرچه سن بالاتر می رود، متاسفانه یا خوشبختانه "واقع بینی" در انسان بیشتر می شود. خود من نسبت به ده سال پیش محتاط تر شده ام. از این قضیه هم زیاد راضی نیستم. سعی می کنم که بیشتر ریسک پذیر باشم. وقتی از اینکه حرکتِ ریسک داری انجام بدهی بترسی، قطعاً دیگر پیشرفت نخواهی کرد».

سیروان خسروی در پاسخ به سوال یکی از بینندگان برنامه در خصوص توجه به نظر هواداران در ساخت آثارش، گفت: «نظر هواداران قطعاً مهم است. اما واقعیت این است که دوست دارم کاری را بخوانم که ابتدا خودم با آن ارتباط برقرار کنم و آن را دوست داشته باشم. ولی همیشه هم اینطور نیست؛ ترانه هایی هم بوده که موقع ساخت آنها به خودم گفتم چیزی بخوانم که احتمالاً مردم بیشتر دوست دارند. ولی معمولاً در نهایت کاری که خودم دوست داشته ام، بیشتر مورد پسند مردم واقع شده! ترجیح می دهم کسانی آثارم را دوست داشته باشند که سلیقه شان مثل من است. کسی که سلیقه اش مثل من نیست می تواند شخص دیگری را دوست داشته باشد و بهتر است که من خودم را عوض نکنم. اینگونه ماندگاری هم بیشتر می شود. همانی که هستی خواهی بود، نقش هم بازی نمی کنی، خودت هم کارت را دوست داری و اگر چهار نفر هم دوست داشته باشند خیلی خوب است».

موزیسین محبوب سالهای اخیر در جواب مجری برنامه که پرسید «فیدبک آثار را از کجا دریافت می کنی؟» بیان داشت: «در حال حاضر به خاطر گرفتاری هایی که دارم، بیشتر از طریق اینترنت و همچنین دوستانی که قبل از وارد شدن به عرصه ی موسیقی با آنها ارتباط داشته ام و از اقشار مختلف هستند، نظرات را جویا می شوم. نظر آنها خیلی خوب است...».

اشکان خطیبی در بخشی از برنامه به حرکت خیرخواهانه ی سیروان و زانیار خسروی در جهت کمک به زلزله زدگان اخیر اشاره کرد و با توجه به نزدیک بودن زمستان، از همه ی مردم به ویژه هنرمندان برای کمک به مردم آسیب دیده ی آذربایجان دعوت نمود.

در ادامه سیروان اظهار داشت: «پس از زلزله، احساس کردم به عنوان کسی که یک سری از هموطنان او را می شناسند، شاید بتوانم از این مسئله در جهت منافع دیگران استفاده کنم و از این طریق کار مفیدی انجام دهم. از این رو به همراه برادرم زانیار، با برگزاری یک گردهمایی در موسسه خیریه رعد از مخاطبانمان خواستیم تا برای ارائه ی کمکهایشان به آنجا بیایند... حس خوبی برای این کار داشتم و برای نخستین بار احساس کردم که یک هنرمند چقدر می تواند مفید باشد و صرف نظر از منافع شخصی اش، به دیگران کمک کند و مقید واقع شود».

در این برنامه قطعات «تا بوده همین بوده» و «من عاشقت شدم» (تیتراژ ابتدا و انتهای سریال ساختمان پزشکان) با صدای سیروان خسروی پخش شد.

 

 

 

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت13:30---16 شهريور 1391
سلام دوست عزیز من لینکت کردم اگه خواستی منو با اسم رمان فانتزی و با آدرس bookdownload.loxblog.com لینک کن راستی من کتاب فانتزی می زارم اما اگه کتاب خاصی مورد نظرت هست بگو تا همان کتاب را بزارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 620
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 621
بازدید ماه : 2799
بازدید کل : 105523
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket